Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /customers/4/5/2/bullerbybatklubb.se/httpd.www/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1276 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /customers/4/5/2/bullerbybatklubb.se/httpd.www/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1313 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /customers/4/5/2/bullerbybatklubb.se/httpd.www/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1317 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /customers/4/5/2/bullerbybatklubb.se/httpd.www/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1345 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /customers/4/5/2/bullerbybatklubb.se/httpd.www/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 3538 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /customers/4/5/2/bullerbybatklubb.se/httpd.www/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 3545 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /customers/4/5/2/bullerbybatklubb.se/httpd.www/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 3558 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /customers/4/5/2/bullerbybatklubb.se/httpd.www/wp-content/plugins/simple-history/loggers/SimplePluginLogger.php on line 1077 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /customers/4/5/2/bullerbybatklubb.se/httpd.www/wp-content/plugins/simple-history/loggers/SimplePluginLogger.php on line 1095 Årsmöte 2019 - Bullerby Båtklubb

Årsmöte 2019

Den 6/6 genomfördes årsmöte i Båthuset med 34 närvarande medlemmar.

Styrelsen tackar alla närvarande för att ni vill vara med och påverka och för att ni bidrog till en trevlig kväll.

Styrelsen fick fortsatt förtroende och till festkommitte valdes Eddie och Emelie Nyström samt Johan Deann och Liz Andersson.

Efter årsmötet bjöd föreningen på gös eller entrecote och vinnare i 2018 års pilkastning korades. Grattis Mats Andersson!

3 lottringar såldes och en massa priser lottades ut!

Login för medlemmar

Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /customers/4/5/2/bullerbybatklubb.se/httpd.www/wp-content/plugins/sidebar-login/includes/class-sidebar-login-widget.php on line 213